Голосно заявивши про себе на українському рику вже в якості виробника, а не дилера і постачальника комунальної спецтехніки, компанія «Альфатекс» продовжує активно розвивати своє виробниче напрям. Щоб урізноманітнити вибір клієнтів і з урахуванням того, що заднє завантаження найбільш затребувана у національних комунальних, будівельних і виробничих компаній, фахівці «АЛЬФАТЕКС» додали до моделі з бічним завантаженням ще і модель з задньої. Зроблено це було, в тому числі, через прагнення України до Європейських стандартів екології та безпеки.
«Ефективна парочка» з заднім завантаженням
АТ-2041
АТ-2121
Сьогодні стартап виводить «у світ» новий власний продукт із завантаженням ззаду – парочку сміттєвозів АТ-2041 і АТ-2121, на популярність і продажу яких розраховує в найближчій перспективі. Очікування «АЛЬФАТЕКС» мають реальні шанси. Їх підтверджують маркетингові дослідження внутрішнього ринку – комунальний сектор активно розвивається, потреба в різній техніці, як ніколи, висока. Після проведеної в Україні децентралізації гроші у міст і об’єднаних територіальних громад є. Не позичати і бажання місцевих громад наблизитися до європейської чистоті і доглянутості, що стимулює ринок продажів.
Щоб представникам муніципальних і приватних комунальних господарств визначитися з вибором моделі сміттєвоза, підібрати його за параметрами, відповідним умовам майбутньої експлуатації та супутнього обладнання, як можна більш детально опишемо наших дебютантів. Відразу обмовимося, що обидві новинки створили на вже перевіреної базі – шасі торгової марки «МАЗ» (кому, як не дилеру, краще знати переваги своїх клієнтів, але можна замовити на шасі Renault, IVECO, Dayun та інших марок.). Призначення сміттєвозів не змінилося – завантаження твердих побутових відходів, їх ущільнення, транспортування та вивантаження в місцях утилізації. Змінився тип завантаження бункера для збору сміття.
Спеціально для великих обсягів
АТ-2041
Отже, перший новачок – сміттєвоз АТ-2041 (4х2). Під установку мусоровозного обладнання взяли шасі самоскида МАЗ-5340С2 вантажопідйомністю 12 т в стандартній комплектації: двигун Євро 5 потужністю 240 к.с. з проміжним охолодженням, 9-ступінчаста механічна КП, гальмівна система – з АВS. Він відноситься до класу среднетоннажних спецмашин і підійде найкраще господарствам, яким потрібно вивозити великі обсяги сміття, при цьому мати високу маневреність. 18-кубовий бункер, спроектований інженерами «АЛЬФАТЕКС», вмістить майже 9,5 тонн завантажених відходів.
Система управління спецобладнанням – автоматична і напівавтоматична. Сміттєвоз може працювати в безперервному або циклічному режимі однаково ефективно.
Використання прогресивної бескаркасной технології забезпечує зниження ваги обладнання з відповідним збільшенням перевезеного ТПВ. Виробник гарантує спецвиробів довгострокову експлуатацію, оскільки всі металеві деталі проходять антикорозійну обробку. Гідравлічне обладнання, що має підвищений термін експлуатації, дозволяє збільшити коефіцієнт пресування. На даній моделі він коливається від 3 до 7, в залежності від щільності ТПВ.
Маленький вага великій роботі не перешкода
АТ-2121
Дует дебютантів від «АЛЬФАТЕКС» доповнює аналогічний за функціоналом сміттєвоз, хоча і менший за вагою і місткості бункера – АТ-2121 (4х2). Його база – малотоннажне шасі МАЗ-4371N2 вантажопідйомністю 5,6 тонни. 170-сильного двигуна Євро 5 і 6-ступінчастою механічною коробки спецвиробів «з головою» вистачає для транспортування майже 3,5 тонн різних відходів, які ущільнюються в співвідношенні 3: 1 в 9-кубовий контейнер. Спецмашина дуже маневрена за рахунок невеликої колісної бази – 3250 мм, її радіус повороту всього …. Зовні вона виглядає досить мініатюрної за рахунок малої тримісній кабіни (але з хорошим комфортним місцем водія, що важливо), невеликого розміру, менших за розмірності шин і обсягу паливного бака. Але в цьому її величезний плюс там, де щільна забудова, дуже тісні проїзди між будинками, обмеженість для маневрування. Малюк АТ-2121 настільки «верткий», що легко протиснеться між хаотично припаркованими у дворах будинків легковими автомобілями.
У нових моделях сміттєвозів від молодої української компанії пропонуються стандартні системи управління ручна, автоматична і напівавтоматична. На цій моделі -ручна система. Розвантаження з бункера спресованого сміття в місцях вивантаження відходів в обох випадках здійснюється однаково – виштовхує плитою.
Який краще – з заднім або боковим?
З яким типом завантаження вибирати сміттєвоз – кожен покупець визначить самостійно, з урахуванням специфіки роботи, розташування контейнерів, бюджетів та інших складових. Плюси спецмашин із заднім завантаженням, крім універсальної сумісності з більшістю контейнерів і високим коефіцієнтом ущільнення, у високій продуктивності (швидкість завантаження і ущільнення відходів набагато вище), чистоті місця, так як сміття не висипається повз завантажувального ковша бункера, і великий маневреності – таким машинам легше під’їхати до сміттєвих баків у вузьких дворах. Так само один і той же сміттєвоз із заднім завантаженням може працювати в межах міста збираючи сміття з різних контейнерів але і експлуатуватися в сільській місцевості збираючи сміття з відер і мішків під дворами.
В якості опції «Альфатекс» пропонує комплектувати свої сміттєвози з заднім завантаженням снігоочисним відвалом, а сміттєвози з боковим завантаженням ще і грейферним захватом.
В гарантійний та післягарантійний періоди компанія забезпечує повноцінний сервіс своєї техніки. Причому техобслуговування або ремонт автомобілів за бажанням клієнта може бути як на фірмових СТО, так і безпосередньо у клієнта. Оперативність виїзду мобільної бригади та якість виконання робіт виробник гарантує.
Виробник Сміттєвозної техніки – компанія «Альфатекс», впевнена, що її продукцію по достоїнству оцінять не тільки експлуатаційні компанії, але і звичайні українці. Перші придбають ефективну спецтехніку під свої конкретні завдання, другі полюблять її за результат – вивезення сміття та чисті подвір’я.
Україна,
м.Кременчук,
Полтавська область,
бульвар Автокразівський, 19
Тел .: 0 536 74 38 28
info@alfateks.com.ua
www.alfateks.com.ua