МАЗ ВЫПУСТИЛ ПЕРВЫЙ СЕРИЙНЫЙ ГРУЗОВИК КЛАССА ЕВРО-6

Мінський автозавод одним з перших у СНД приступив до серійного виробництва вантажівок екологічного класу Євро-6. Перша машина з сучасним двигуном і оновленим інтер’єром урочисто передана покупцеві в Барановичі. Перший час нові сідельні тягачі будуть випускатися обмеженими партіями. Згодом на заводі освоять повноцінний серійний випуск вантажівок класу Євро-6. Можливості конвеєра це дозволяють, однак багато чого буде залежати від рівня попиту в країні і за кордоном. Портфель замовлень на найближчі місяці вже сформований.

 

Прототип вантажівки МАЗ-5440M9 вперше представили 8 серпня 2014 року на 70-річчя заводу. Після цього машина проходила найскладніші випробування на полігонах Чехії, Німеччини, Угорщини, Росії та Білорусі. А ще – брала участь у виставкових заходах, поки представники заводу збирали думки і вивчали переваги потенційних споживачів. Після цього конструкцію вантажівки допрацювали, а кабіну оновили під стати світовим тенденціям ергономіки. Тепер сучасний МАЗ за своїми параметрами відповідає тягачам провідних європейських виробників.

Сідельний тягач з колісною формулою 4×2 може везти автопоїзд загальною масою до 44 тонн. Сам автомобіль в спорядженому стані важить 8,25 тонни. МАЗ-5440M9 оснащений 475-сильним двигуном Mercedes-Benz екологічного класу Євро-6, який працює в парі з роботизованою коробкою передач того ж виробника. Два паливних бака з алюмінію вміщують разом 1100 літрів палива.

Вантажівка отримала повністю оновлений інтер’єр. У порівнянні з прототипом, кабіна відрізняється підвищеною шумоізоляцією і оснащена новою панеллю приладів, полицями і двома багажними відсіками по 200 літрів кожна. Усередині встановили холодильник і два збільшених спальних місця.

В базовий комплект входять мультиплексна система управління з електронним щитком приладів і вбудованим бортовим комп’ютером, клімат-контроль, круїз-контроль і мультимедійна система. За акустику відповідають чотири динаміки – по два з кожної сторони. Місця для водія і пасажира стали просторіше, а управляти автомобілем пропонується в сидіннях європейської компанії ISRI.

Автомобіль також володіє електронною гальмівною системою, системою курсової стійкості, центральним замком з пультом ДУ і элекростеклоподъемниками. Після завершення пробеговых випробувань автомобілі буду т серійно комплектувати GPS-навігатором, системами контролю смуги руху і екстреного гальмування при виявленні перешкод.

Запуск серійного виробництва на МАЗе називають знаковою подією. «Підприємства виходить на новий етап свого технологічного розвитку, що свідчить про високі можливості білоруського виробництва. Крім того, це відкриває для нас широкі перспективи: автотехніка МАЗ стане більш конкурентоспроможними на європейському ринку, її частіше використовувати для вантажоперевезень в країни Євросоюзу», – підкреслив заступник комерційного директора ВАТ «МАЗ» Сергій Захаревич.

Першу вантажівку класу Євро-6 придбали Барановичі, а якщо точніше – ВАТ «Автобусний парк», успішно розвиває напрямок міжнародних перевезень. Представникам компанії урочисто вручили ключі від сідельного тягача та подарували картину з дерев’яним барельєфом МАЗа.

«МАЗ класу Євро-6 буде задіяний у вантажоперевезеннях між Білоруссю, Росією та країнами ЄС. Придбали з доробком на майбутнє, яке пов’язуємо з високими экостандартами і комфортом для водія. Вантажівка нас вразив: радує європейський дизайн, висока якість і підвищена шумоізоляція. Зараз мало того, щоб автомобіль їздив швидко і не ламався – важливо, щоб у ньому було зручно», – пояснив фахівець з організації вантажоперевезень транспортної компанії Дмитро Гриць.

При покупці МАЗів діє програма «доступного лізингу». Вантажівки можна придбати через ВАТ «Промагролизинг» з мінімальною передоплатою за ставкою 9,5% річних в білоруських рублях. До речі, перший комерційний автомобіль класу Євро-6 куплений саме за такою схемою. «МАЗ-5440M9 став першою моделлю білоруських вантажівок, які дійшли до стадії комерційного запуску. Ми розраховуємо, що автомобілі будуть користуватися великим успіхом в Білорусі, Росії та інших країнах світу. Масовий перехід на стандарти Євро-5 і Євро-6 стимулюють оновлення автопарків на пострадянському просторі. МАЗ вже готовий надати для цього сучасні вантажівки », – звернув увагу заступник комерційного директора.